Map
Map
Runway border
Runway border
Runway border
1A
Przeszkoda terenowa

Słup linii energetycznej

Krańcowy słup linii energetycznej NS 11 kV oznaczający miejsce, w którym została wkopana w ziemię, nie stanowiąc tym samym przeszkody napowietrznej.

Test
1B
Przeszkoda terenowa

Słup linii energetycznej

Krańcowy słup linii energetycznej NS 11 kV oznaczający miejsce, w którym została wkopana w ziemię, nie stanowiąc tym samym przeszkody napowietrznej.

Test
2
Możliwe zagrożenie

Droga przechodząca przed progiem pasa

Gruntowa droga gminna przechodząca przed progiem pasa startowego 07. Brak znaków ostrzegawczych, możliwa zmniejszona widoczność ze względu na sąsiadujące pola uprawne.

Test
3
Obiekt infrastruktury

Hangar

Hangar z dostępem do energii elektrycznej i sieci Internet. Po wcześniejszym uzgodnieniu możliwe hangarowanie, prowadzenie prac naprawczych i kotwiczenie statków powietrznych.

Test
4
Możliwe zagrożenie

Droga przechodząca przez pas startowy

Gruntowa droga gminna przechodząca przez pas startowy. Lądując i startując dowódca statku ma obowiązek zachować szczególną ostrożność i czujność oraz w razie niebezpieczeństwa wykonać procedurę go-around.

Test
5
Przeszkoda terenowa

Ogrodzenie boiska

Ogrodzenie przyległego boiska o wysokości 1,7 m oznaczone biało-czerwoną taśmą.

Test
6
Przeszkoda terenowa

Drzewa lasu sosnowego

Drzewa lasu sosnowego na wysokości ok. 6 m. Przelot nad przeszkodami (głównie drzewa) z przewyższeniem minimum 15 m do osiągnięcia wysokości 100 m.

Test

Mapy

Szczegółowa mapa lądowiska
Położenie lądowiska w miejscowości Chojne
Położenie lądowiska w regionie

Do pobrania

Informacje

Kod ICAO

EPSI

Lądowisko Sieradz - Chojne
Położenie

ul. Lotnicza, 98-200 Chojne, Polska

obrzeża, częściowa zabudowa
Współrzędne geograficzne

N 51˚32’08.2” E 018˚48’04.8”

Wymiary drogi startowej

475 m x 28 m

1558 ft x 92 ft
Nawierzchnia drogi startowej

trawiasta

Kierunki startu i lądowania

250˚ GEO, 070˚ GEO

Przeznaczenie

VFR dzień

MTOM do 5700 kg
Warunki korzystania

lądowisko całoroczne

operacje od świtu do zmierzchu
Komunikacja

123,450 MHz

informowanie pozostałych uczestników o swoich manewrach
Zarządzający

Piotr Chwaliński